КП "МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ" запрошує Вас на заплановану конференцію: Zoom.
"Відкрите обговорення проєктів Інвестиційної програми на 2022 рік та Плану розвитку на 2022–2026 роки".

Будні КП "МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ"

До КП "МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ" щодня надходять різні звернення з питань водопостачання та водовідведення від мешканців м. Маріуполя. У листопаді 2021 р. надійшли звернення від мешканців будинку за адресою бульвар Шевченка 260 щодо недостатнього тиску води у будинку. Було прийнято рішення провести комісійне обстеження мереж водопостачання. За результатами обстеження було виявлено знижений тиск для 5-поверхового будинку. Так, 23.11.2021 року працівниками КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» з метою покращення водопостачання було виконано перепідключення трубопроводу до іншої мережі водопостачання, замінено введення до дому Д63 та встановлено запірну арматуру Д100. В даний час водопостачання до дому подається з достатнім тиском. Найближчим часом КП "МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ" здійснить благоустрій території у місці проведення робіт.

Повідомляємо, що Маріупольводоканал зробив ще один крок по покращенню надання послуг населенню. Відтепер абоненти підприємства мають можливість передавати показники лічильників хододної води за допомогою міського чат-боту «Сіті-бот Назар»

 

Даний функціонал був реалізований місцевою командою розробників «OpenDataLab» спільно з фахівцями Маріупольводоканалу за підтримки ІТ-департаменту Маріупольської міської ради.

 

На першому етапі у містян буде можливість передавати показники за холодну воду та отримувати сповіщення щодо балансу за особовим рахунком. Можна буде передавати показники не лише за власним особовим рахунком, але й за родичів та знайомих, які не користуються смартфонами.

 

На наступному етапі буде додана можливість передавати показники за гарячу воду, а також реалізовано зворотній зв'язок з абонентом. Таким чином, через Сіті-бот «Назар» абоненти зможуть отримувати повідомлення про стан особового рахунку,  необхідність заміни лічильника та іншу корисну інформацію.

 

Нагадаємо, Сіті-бот Назар – сервіс, що з 2018 року сповіщає маріупольців щодо планових та аварійних відключень міських комунікацій за вказаною адресою, а також містить багато корисних  функцій.

 

Приєднатись до сервісу можна за посиланням – https://citybot.pro/citybot-nazar-mariupol

Відеоінструкцію  щодо користування новим сервісом можна переглянути за посиланням

У своїй діяльності КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» керується правилами користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення у населених пунктах України № 190 від 27.06.2008 р.

Для чого необхідно дотримуватися цих правил? Першим і важливим фактором є втрати води на приватних підключеннях до будинків, якщо водомір на мережі водопостачання встановлений після підключення, наприклад у будинку, то втрати води від домобудування до магістральної мережі оплачує підприємство, відповідно збільшується бюджет утримання мереж, що перешкоджає розвитку системи водопостачання, а як наслідок веде до підвищення тарифу. Також важливо оперативне усунення течі, так за допомогою приладу обліку можна виявити витік, який може бути не видно на дорожньому покритті, а наприклад знайти вихід через мережі водовідведення або надходити в ґрунтові води.

Тому згідно з пунктом 5.2 вузли обліку повинні розміщуватись на мережі споживача. Засіб обліку має бути не більше 1м. від центральних мереж водопостачання (як правило, на межі балансової належності мереж виробника та споживача). Межа балансової приналежності – це лінія розподілу елементів систем водопостачання, споруд між власниками та користувачами. Так, згідно з пунктом 2.1 правил КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» обслуговує лише вуличні та квартальні мережі водопостачання та водовідведення до лінії поділу мереж, а мережі водопостачання та водовідведення експлуатуються та обслуговуються споживачем. Прилади обліку в місцях їх приєднання до трубопроводів повинні бути опломбовані представником виробника та захищені від несанкціонованого втручання у їх роботу, що може порушити достовірний облік кількості одержаної води. Не опломбовані засоби обліку до експлуатації не допускаються.

Якщо прилад обліку не встановлений зовсім, то розрахунок у будинку або багатоповерховому будинку становить від 3,5 до 11,8 м3 на одну прописану людину на місяць залежно від ступеня благоустрою конкретного домоволодіння, а в приватному секторі ще необхідно буде сплатити за полив зелених насаджень.

Другим важливим чинником є щомісячне зведення балансу реалізації водопостачання, так при своєчасній передачі показань приладів обліку (за номерами телефону 0970753573, 0952487548 або на електронну пошту Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript., viber) КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» зможе коректніше зробити нарахування та звести реалізацію за різними діаметрами мереж водопостачання міста Маріуполя.

Третім фактором є самовільне підключення до мереж водопостачання, в даному випадку підприємство також зазнає втрат, виявити це можливо:

- за допомогою обходів абонентної служби;

- під час проведення заміни трубопроводу;

А також, якщо Ви небайдужий мешканець і побачили несанкціоноване підключення, Ви можете повідомити до диспетчерської служби за номером — 0681639146 (viber, telegram) або у абонентну службу — 0970753573, 0952487548 (viber).

Таким чином, дотримання правил користування системами централізованого водопостачання та водовідведення дозволяє виявити несанкціоновані врізки, зменшити кількість втрат води на приватних підключеннях, тим самим заощадити гроші платників податків, які можна реалізувати для міських ініціатив та модернізацію підприємства та мереж.

Не платити за витік, а платити за розвиток!

КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» продовжує реалізовувати свої плани щодо прокладання нового трубопроводу, тим самим підвищуючи якість водопостачання у приватному секторі нашого міста. У зв'язку зі зверненнями мешканців на часті пориви вулицею Лоцманською, було проведено аналіз течій даною вулицею та виконано обстеження трубопроводу, після чого заміна водоводу даною вулицею була включена до плану замін на 2021 рік. Так, 12.11.2021 року було завершено вище описані планові роботи із заміни трубопроводу по вулиці Лоцманській під час яких було прокладено 295 п.м. нової пластикової труби Д63. Після чого 13.11.2021 року проводилося перепідключення даного водоводу, введення його в експлуатацію та перепідключення абонентів до нового трубопроводу. Після закінчення всіх робіт співробітники КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» проведуть засипку траншеї та виконають благоустрій території у місцях проведення робіт.