КП "Мариупольское ПУ ВКХ"
Телефоны: Контакт-центр Сообщить показания водомера: Адрес:
33-11-62 - Диспетчерская (0629)-40-77-97 (0629)-40-77-97 - автоответчик Мариуполь, ул. Соборная 7
   097-0-753-573 - Киевстар Viber 097-0-753-573 Электронная почта:
   095-248-75-48 - МТС   vodokanal@mvk.org.ua
Показники приладів обліку води приймаються з 5 по 25 число поточного місяця ! Телефони: 097-0-753-573 - Киевстар, 095-248-75-48 - МТС, (0629)-40-77-97 - автоответчик, Viber 097-0-753-573

     З метою раціонального використання призначеної субсидії, громадяни, які користуються пільгою або яким призначено субсидію : обов'язково потрібно щомісяця , з 5 до 25 числа поточного місяця, надавати показники фактично спожитої послуги та сплачувати ії вартість з урахуванням обов'язкової плати за послугу та розміру призначеної пільги ( субсидії) не пізніше 20 числа , наступного за розрахунковим періодом (місяцем), якщо договором не встановлено інший строк. ( п.п 11,18 Постанова КМ України від 18.08.2017 № 633).

     У разі відсутності у виконавця послуг показань квартирний засобів обліку плата за послуги нарахування буде здійснюватися на загальних підставах ( згідно з показаннями будинкового засобу обліку води, а у разі його відсутності (несправності) за нормативами ( нормами) споживання. (п.11 Постанова КМ України від 18.08.2017р.  № 633.)

     Також, звертаємо Вашу увагу , що після закінчення періоду призначення субсидії, невикористана сума субсидії для відшкодування витрат на оплату комунальної послуги буде повертися підприємством - виробником /виконавцем такої послуги до бюджету в повному обсязі. ( Постанова КМУ від 21 жовтня 1995 р. № 848 “ Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива ”).

Попереджаємо: субсидія на наступний строк не призначається, у разі отримання Департаментом соціального захисту населення Маріупольської міської ради від організацій - надавачів житлово-комунальних послуг інформації про прострочену, понад два місяці, заборгованість з оплати послуг.

Увага! Для того, щоб не втратити право на отримання субсидії, при наявності заборгованості, пропонуємо споживачам звернутися до КП “ Маріупольске ВУВКГ” для оформлення договору щодо погашення боргу.

За додатковою інформацією Ви можете звернутися до абонентських відділів  КП “ Маріупольське ВУВКГ” або за тел. 095-248-75-48; 097-075-35-73; 40-77-97.

 

 

                                                                                                                    З повагою, Адміністрація КП “ Маріупольське ВУВКГ”